Nowości książkowe – marzec 2024
Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi książkami z ostatnich zakupów i wymiany.
- Ocena efektywności inwestycji / Radosław Pastusiak
- Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska
- English for speeches and presentations : a practical guide = Wystąpienia publiczne i prezentacje w języku angielskim / Katarzyna Wiśniewska
- Gospodarka magazynowa / Barbara Galińska
- Internet rzeczy : jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat / Michael Miller ; [przekład i opracowanie redakcyjne: Dadan Translations]
- Przedsiębiorczość i finansowanie innowacji / Krzysztof Janasz, Bożena Kaczmarska, Julita E. Wasilczuk
- Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke
- Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : sztuka komunikowania się / Monika Kaczmarek-Śliwińska
- Wstęp do prawoznawstwa / Tatiana Chauvin, Tomasz Stawecki, Piotr Winczorek
- Zarządzanie projektem / Marek Wirkus [et al.]
- Kompozyty flow w praktyce / Douglas A. Terry ; tłumaczenie z języka niemieckiego Jacek Czownicki, Ewa Grabowska ; redakcja wersji polskiej Iwona Kozieł
- Komercjalizacja i transfer technologii / Wacław Gierulski, Krzysztof Santarek, Joanna Wiśniewska
- Android : programowanie aplikacji / Dawn Griffiths, David Griffiths ; tłumaczenie Piotr Rajca
- Firma w internecie : poradnik subiektywny / Tomasz Hipsz
- Makro- i mikroekonomia : podstawowe problemy współczesności / red. nauk. Stefan Marciniak ; zespół aut.: Lidia Białoń [et al.]
- Matematyka finansowa / Maria Podgórska, Joanna Klimkowska
- Metodyka rozwiązywania zadań z mechaniki / Józef Nizioł
- Ocena ryzyka wdrażania innowacji / Ryszard Knosala, Anna M. Deptuła
- Równania różniczkowe zwyczajne : teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem programu rachunków symbolicznych / Andrzej Palczewski
- To jest marketing! : nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć / Seth Godin ; wstęp do polskiego wydania Jacek Kotarbiński ; przekład Anita Doroba
- Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa ; aut.: Wojciech Downar [et al.]
- Zobowiązania : część szczegółowa / Adam Brzozowski, Jacek Jastrzębski, Maciej Kaliński, Wojciech J. Kocot, Elżbieta Skowrońska-Bocian